Viimased blogi sissekanded

Kanal : minu asjad

14.06.2020

Kuidas me ZĂŒrichis ei kĂ€inud. Viimsi.

TÀna otsustasime pikemat trippi mitte ette vÔtta ning sÔitsime lihtsalt Viimsisse. Jalutasime rannas, vaatasime, kuidas linn udusse kadus ning sÔitsime poolsaarel niisama ringi. #07:18 14.06.2020 kanalilt minu asjad

Kuidas me ZĂŒrichis ei kĂ€inud. Aga keelualas lĂ”unat sĂ”ime.

Üritamaks vĂ€ltida ootamatult populaarseks muutunud matkaradu nagu nĂ€iteks Viru raba, vĂ”tsime suuna hoopis Rakvere peale. Scott polnud seal kunagi kĂ€inud ning lisaks on pĂ”hjarannikul veel mitmeid ilusaid kohti peatumiseks. #07:14 14.06.2020 kanalilt minu asjad

03.05.2020

Kuidas me ZĂŒrichis ei kĂ€inud. Linnast vĂ€lja.

Et alustada algusest tuleb Ă€ra mainida see hiinlane, kes pidas heaks mĂ”tteks nahkhiirt sĂŒĂŒa. Sealt edasi tuli jaanuar, kus me omale maipĂŒhade nĂ€dalavahetuseks piletid ZĂŒrichisse ostsime. Ja sealt edasi lĂ€ks kogu reisimine allamĂ€ge. #20:01 03.05.2020 kanalilt minu asjad

Isolatsioonigurmee. Vol. 3

Ja isolatsioon kestab endiselt. Seega jĂ€rgmine menĂŒĂŒ ĂŒlevalt vasakult:1. Imelihtne potisai, kus taigna kokkusegamiseks kulub 5 minutit ning peale 12+2 tundi kerkimist kĂŒpsemiseks ca 40 minutit. Otsas on see sai umbes veerand tunniga. 2. Apelsini-vahtrasiirupi marinaadis kana3. #07:54 03.05.2020 kanalilt minu asjad

Isolatsioonigurmee. Vol. 2

Sööme endiselt. Ülevalt vasakult:1. Kohevad gluteenivabad veganpannkoogid. SĂ”ime peekoni ja vahtrasiirupiga. 2. Praetud koha kartuli ja vĂ€rske soolakurgiga3. Liimaoad tomati ja peekoniga4. Roheline kanakarri köögiviljariisiga5. KĂŒpsisetort kirsimoosiga6. Aeglaselt kĂŒpsetatud veiseliha7. #07:48 03.05.2020 kanalilt minu asjad

20.04.2020

Isolatsioonigurmee. Vol. 1

Isolatsioonigurmee esimene osa. Piltidel vasakult alustades:1. punasesĂ”strakokteil - blenderisse kĂŒlmutatud punased sĂ”strad, natuke vahtrasiirupit ja piim2. karamelliseeritud sibula, balsamico, kreeka pĂ€hklite ja sinihallitusjuustuga tartaletid3. laimi ja tĂŒĂŒmianiga kana köögiviljadega4. kodused kotletid gerli ja ema retsepti jĂ€rgi5. #12:09 20.04.2020 kanalilt minu asjad

12.04.2020

Uus normaalsus

Neli nĂ€dalat ja koroonast, karantiinist ja isolatsioonist on saanud uus normaalsus. Filme vaadates ja raamatuid lugedes imestad, et tĂ€naval trĂŒgitakse, vÔÔrastega distantsi ei hoita, kassasabas ĂŒksteisel seljas elatakse. Reisitakse ja kĂ€iakse restoranides nagu homset poleks. #19:36 12.04.2020 kanalilt minu asjad

31.03.2020

Kokk-kondiiter-keevitaja

Normaalsuse kadumine. See on vist see, millega vÔiks praeguse olukorra kokku vÔtta. Ehk mitte midagi, mis siiani iseenesestmÔistev, igapÀevane ja normaalne oli, seda enam pole. Ja ma ei rÀÀgi isegi sellest, et reisida ei saa, et majandus pekkis on, et enam ei saa H&Mis kÀia. #14:37 31.03.2020 kanalilt minu asjad

19.03.2020

Igav liiv ja tĂŒhi vĂ€li. Guest of the Day.

Check-out oleks pidanud olema kell 11:30 ja buss lennujaama kell 19:00. Kuna me ei soovinud laupÀeva veeta hotelli fuajees oma koti otsas istudes, siis mugavusreisijatena olime broneerinud hilise check-outi ning vÔisime tuba kasutada kuni hilisÔhtuni. #07:57 19.03.2020 kanalilt minu asjad

18.03.2020

Igav liiv ja tĂŒhi vĂ€li. Veel rohkem liiva.

Hommikul Àrkasime tuulekellade helina peale. Aknast vÀlja vaadates selgus, et tegemist pole siiski mitte tuulekelladega vaid tugevas tuules koliseva metalliga naaberkrundilt. PÀike ilmselt tÔusis ka, kuigi udu ja liiva tagant seda vÀga nÀha polnud. #20:04 18.03.2020 kanalilt minu asjad

07.03.2020

Igav liiv ja tĂŒhi vĂ€li. Angry Bird.

Nad on hommikusöögimenĂŒĂŒsse lisanud riisipudingi. Koore puudumise on nad tasakaalustanud suhkruga. TavapĂ€raselt kreemine puding maitseb siin nagu veega keedetud suhkur natukese riisiga. LĂ”unat sĂ”ime taas Paradiisi Riffis. #06:28 07.03.2020 kanalilt minu asjad

06.03.2020

Igav liiv ja tĂŒhi vĂ€li. Mister Hilton.

PÀev algas tavapÀraselt - hommikusöögi jÀrel liikusime peabasseini ÀÀrde, kus kell 10 keerati bassid pÔhja ning tehti kiire tantsutrenn. Peale seda kÀisid treenerid ringi ning tegid reklaami oma iga hetk algavale venitamisele. #17:36 06.03.2020 kanalilt minu asjad

Igav liiv ja tĂŒhi vĂ€li. Itaalia gurmee.

Hommik ja ennelÔuna möödus sööklas, basseini ÀÀres, meres ning uuesti sööklas. PealelÔunal lÀks elu oluliselt pÔnevamaks. Olime otsustanud linna minna. Naama keskus asub umbes 7km kaugusel ning turistile on kÔige lihtsam viis sinna saada taksoga. #06:21 06.03.2020 kanalilt minu asjad

05.03.2020

Igav liiv ja tĂŒhi vĂ€li. Upgrade.

Ma plaanisin alustada hommikusöögist, sest mis saab olla olulisem asi kodumaaga jagada kui gurmeekogemus, isegi kui see pole suurem asi maitseelamus, aga paraku tuleb alustada hoopis elulisema probleemiga. Milleks on keeleoskus. VÔi siis selle puudumine. #09:57 05.03.2020 kanalilt minu asjad

04.03.2020

Igav liiv ja tĂŒhi vĂ€li. Kuidas me ilma loata rannas kĂ€isime.

Hommikul kella kaheksa paiku olime valmis sööma Egiptuse köögi paremaid palu ning araabiamaade teada-tuntud imelist kohvi. Euroopa turistile sobivalt olid letid varustatud ka teraviljaga - egiptusepÀrane piimasupp nisuteradega ning kaerahelbepuder. #15:54 04.03.2020 kanalilt minu asjad

Igav liiv ja tĂŒhi vĂ€li. Egiptuse efektiivsus.

Elevus algas juba Tallinnas, kui avastasin, et mu kauaotsitud lÔhn on Non-Schengeni alas poole hinnaga. Kuna tagasitulles ma seda sellise hinnaga sealt osta ei saaks, siis tuli lÔhn minuga Egiptusesse kaasa. #06:39 04.03.2020 kanalilt minu asjad

29.02.2020

Live the Rhythm of Riga. Kuidas me Lidlis ei kÀinud.

Juba eile Ôhtust saadik ootasin hommikusööki, sest mul oli meeles kui hea see kaerahelbepuder oli. Ning hommikusöögibuffeedes on harva midagi sellist, mis mulle maitseb ning mis samal ajal poleks croissant, pannkook vÔi midagi muud maitsvat, aga ebatervislikku. #08:34 29.02.2020 kanalilt minu asjad

26.02.2020

Live the Rhythm of Riga. Kuidas me Mustpeade maja otsisime.

Hommikut alustasime hommikusöögiga. Ootused olid kĂ”rged, aga selgus, et peale kaerahelbepudru minu maitsele suurt midagi ei olnud. Selle eest oli puder vĂ€ga hea :DKuna eile BurĆŸujasse saada ei Ă”nnestunud, hakkasin tĂ€na kohe hommikul sinna helistama, et Ă”htuks kindlalt laud saada. #21:23 26.02.2020 kanalilt minu asjad

Live the Rhythm of Riga. Kuidas ma Scottile PĂ€rnu randa tutvustasin.

Plaan oli meil valmis, nagu alati - teadsime, kust avanevad parimad vaated Riia linnale ning kus me sööme. KÔik muu kujuneb töö kÀigus. LaupÀeval kell 11 tÔstsime kotid autosse ning vÔtsime suuna PÀrnule. #20:28 26.02.2020 kanalilt minu asjad

24.02.2020

LÔÔgastus Laulasmaa moodi

Reedel sai meil kaks aastat abielus oldud ning paberpulma tÀhistamiseks sobivat seda kÔige paremini seda kirjalikult vÀljendada ehk nÀiteks kirjutada oma abikaasale armastuskiri. #19:27 24.02.2020 kanalilt minu asjad