Viimased blogi sissekanded

Kanal : minu asjad

10.07.2019

Go Blue. Ăśhiskonna alamkiht.

See oli vist Bill Bryson, kes ühes oma raamatus mainis, et USAs sõidab bussidega vaid nii vaene kontingent, et sellest järgmine samm oleks kogu oma maise vara plastikaatkotiga kaasas tassimine. #23:51 10.07.2019 kanalilt minu asjad

Up North. Munad.

Sobivalt 10 minutit enne päikesetõusu tegime silmad lahti, veendusime, et kavas pole järjekordne episood sarjast "Päike ja siil udus" ning läksime õue päikesetõusu vaatama. Sinise järve tagant selgesse taevasse tõusev päike oli igati kella kuuest voodist väljatulekut väärt. #23:47 10.07.2019 kanalilt minu asjad

Go Blue. Go Detroit!

Hea lojaalne lugeja, kas sa mäletad mu ühest varasemast postitusest, mis on Michigani pealinn? Ei, see pole Detroit. Ja see on tõepoolest see Lansing, millest keegi teine peale Lansingi ja selle lähiümbruse kuulnudki pole. #23:46 10.07.2019 kanalilt minu asjad

07.07.2019

Go Blue. Kuidas siinne klienditeenindus kohvi armastab.

Ma olen oma rahulolematust juba selles osas väljendanud, kuidas igaüks, kellest lähemalt kui kahe meetri kauguselt möödud, alati teada tahab, kuidas mul läheb. Ma ei ole sellega ära harjunud, aga ma tean seda oodata. #01:50 07.07.2019 kanalilt minu asjad

02.07.2019

Up North. Loomaaed.

Eile õhtul hakkas kaardil silma koht Baieri Pagaritooted ja Restoran. Kiire Google väitis, et just seal on piirkonna parimad saiakesed ning saksapärane hommikusöök. Võtsime plaani. #23:20 02.07.2019 kanalilt minu asjad

01.07.2019

Up North. Vivaldi. Neli aastaaega

Lõuna ajal pakkisime asjad ja võtsime suuna põhja poole, sihiks Oscoda ja Huroni järv. Esimene ja ainus peatus teel oli plaanis teha Wilsoni juustupoes, seal, kust eelmine kord omale poole talve juustuvaru soetasime. #01:13 01.07.2019 kanalilt minu asjad

24.06.2019

Beach Break. Parem palju pilte kui 1000 sõna.

Selle pildi pealt on näha, kuidas liivaluitel seistes nii vasakult kui paremalt poolt meri paistab. Plaan oli kolmapäeval Põhja-Carolinasse lennata, et laupäeval Scotti õepoja lõpetamisel osaleda. Nagu teinekord plaanidega on, läks käiku hoopis plaan B, mis kolmapäevaks oli veel tegemata. #00:24 24.06.2019 kanalilt minu asjad

23.06.2019

Go Blue. Kohal.

Amsterdami lennujaamas oli kõige veidram dokumendikontroll, mida ma kunagi näinud olin. Detroidi lennu väravas hakkasid kaks töötajat oma skänneritega ringi käima ning Indiast pärit reisisellide passe kontrollima. Osad saadeti täiendavasse kontrolli. #22:27 23.06.2019 kanalilt minu asjad

19.06.2019

Jurmala uudised. Finišs

Me kõik ju teame, et läti keel on imelihtne - pane ainult "s" iga sõna lõppu ning hakka suhtlema nagu sündinud lätlane. Seda me ka tegime, näiteks eile õhtul sai külastatud Akvaparksi, lõuna paiku jõudsime seikluspargi finišsisse ning pealelõunal sõitmine mööda talust nimega Marianne Tuss. #22:59 19.06.2019 kanalilt minu asjad

14.06.2019

Praha päevikud. Kuidas Gerli kriminaalidega veepargis käis.

Tegin hommikul veel väikese ringi DMi ning tantsiva maja juurde ja jalutasin siis korterisse tagasi. Pakkisime asjad, tellisime takso ning sõitsime lennujaama. Tundus küll, et korraliku varuga, aga ikka jõudis pardaleminek alata enne kui kogu meie grupp tualetis käidud sai. #01:16 14.06.2019 kanalilt minu asjad

07.06.2019

Praha päevikud. Gestapo

Meie Praha korter on kahel korrusel - alumisel on vannituba, magamisala, söögilaud ja köök ning ülemisel sopiline katusealune kolme voodiga. #20:26 07.06.2019 kanalilt minu asjad

03.06.2019

Praha päevikud. Muskel kasvab

Kuna ma polnud kunagi pidanud mõtlema teemale, mida teha Prahas lastega, siis arusaadavalt polnud mul varrukast ka ideid välja raputada. Google tuli appi ning andis teada, et Praha loomaaed kuulub maailma tippude hulka. Seega Saskia soovil ja havi käsul oli tänane esimene sihtkoht loomaaed. #17:30 03.06.2019 kanalilt minu asjad

02.06.2019

Praha päevikud. Vaatega korter

Plaanisin omale poole viieks äratuse panna, et siis saab rahulikult võtta ja kell 5 startida. Viimasel hetkel otsustasin siiski ümber ning panin äratuse kella veerand viieks. Pool viis tuli Gerlilt sõnum, et nad on valmis ja hakkavad kohe tulema. #11:57 02.06.2019 kanalilt minu asjad

18.05.2019

Hakkaks oma keha kuulama?

Koristasin üks õhtu köögikappi, sorteerisin asju välja, mida ei kasuta eriti tihti ning panin ülejäänu kappi tagasi. Vaatasin veel, et nii ilusti sai lahedalt paigutada, asju kohe mugav võtta ja puha. #10:19 18.05.2019 kanalilt minu asjad

Here in London Town. Plan B.

Plaan A oli minna metrooga Paddingtoni ja sealt rongiga lennujaama. Londoni ühistransport lennutas meile kaika plaanidesse ning teatas, et kumbki otseliin Paddingtoni sel kaunil laupäeval käigus ei ole. #09:30 18.05.2019 kanalilt minu asjad

17.05.2019

Here in London Town. Turist õpib.

Turist teab, et hommikusöök on päeva kõige olulisem toidukord ning ei jää enam tee peale jääva suvalise einela peale lootma. Täna polnud reklaamnodi kaasas ning ilm oli ilus, seega keerasime hotellist väljudes esmalt vastassuunas, et Leonis väike pudru- ja kohvipeatus teha. #20:32 17.05.2019 kanalilt minu asjad

15.05.2019

Here in London Town. Kaerahelbed sooja piimaga

Tänasega algas DevOxx konverents, kus me pool 9 hommikul juba kohal pidime olema. Ilm oli mõnus, seega otsustasime sinna pooletunnise jalutuskäiguga minna ning tee peal ka hommikust süüa. #21:09 15.05.2019 kanalilt minu asjad

12.05.2019

Here in London Town. Häire.

Eileõhtusest kergest migreenist oli saanud tugev migreen. Võtsin tableti, käisin läbi Leonist, ostsin omale värskete mustikatega pudru (või nii ma arvasin) ja topsi kohvi ning kõndisin kontorisse entusiastliku eeldusega, et tablett teeb maagiat ja kohe on jälle migreenitu ja hea olla. #09:28 12.05.2019 kanalilt minu asjad

Here in London Town. Tornid

Kuna kontoris on kohvimasin katki, oli plaan teha peatus kontori all olevas Starbucksis ja nagu suurlinnale kohane, ühes käes telefon ja teises tops kohvi, hõlmade lehvides casually kontorisse kihutada. #08:33 12.05.2019 kanalilt minu asjad

Here in London Town. PangapĂĽha.

Olime omale Londoni reisi nii osavalt planeerinud, et kui esmaspäeval kell 11 hommikul kontorisse jõudsime, olime seal neljakesi, sest ootamatult oli paar päeva varem selgunud, et tegemist on maialguse pangapühaga. #08:33 12.05.2019 kanalilt minu asjad