Viimased blogi sissekanded

Kanal : minu asjad

20.04.2020

Isolatsioonigurmee. Vol. 1

Isolatsioonigurmee esimene osa. Piltidel vasakult alustades:1. punasesõstrakokteil - blenderisse külmutatud punased sõstrad, natuke vahtrasiirupit ja piim2. karamelliseeritud sibula, balsamico, kreeka pähklite ja sinihallitusjuustuga tartaletid3. laimi ja tüümianiga kana köögiviljadega4. kodused kotletid gerli ja ema retsepti järgi5. #12:09 20.04.2020 kanalilt minu asjad

12.04.2020

Uus normaalsus

Neli nädalat ja koroonast, karantiinist ja isolatsioonist on saanud uus normaalsus. Filme vaadates ja raamatuid lugedes imestad, et tänaval trügitakse, võõrastega distantsi ei hoita, kassasabas üksteisel seljas elatakse. Reisitakse ja käiakse restoranides nagu homset poleks. #19:36 12.04.2020 kanalilt minu asjad

31.03.2020

Kokk-kondiiter-keevitaja

Normaalsuse kadumine. See on vist see, millega võiks praeguse olukorra kokku võtta. Ehk mitte midagi, mis siiani iseenesestmõistev, igapäevane ja normaalne oli, seda enam pole. Ja ma ei räägi isegi sellest, et reisida ei saa, et majandus pekkis on, et enam ei saa H&Mis käia. #14:37 31.03.2020 kanalilt minu asjad

19.03.2020

Igav liiv ja tühi väli. Guest of the Day.

Check-out oleks pidanud olema kell 11:30 ja buss lennujaama kell 19:00. Kuna me ei soovinud laupäeva veeta hotelli fuajees oma koti otsas istudes, siis mugavusreisijatena olime broneerinud hilise check-outi ning võisime tuba kasutada kuni hilisõhtuni. #07:57 19.03.2020 kanalilt minu asjad

18.03.2020

Igav liiv ja tühi väli. Veel rohkem liiva.

Hommikul ärkasime tuulekellade helina peale. Aknast välja vaadates selgus, et tegemist pole siiski mitte tuulekelladega vaid tugevas tuules koliseva metalliga naaberkrundilt. Päike ilmselt tõusis ka, kuigi udu ja liiva tagant seda väga näha polnud. #20:04 18.03.2020 kanalilt minu asjad

07.03.2020

Igav liiv ja tühi väli. Angry Bird.

Nad on hommikusöögimenüüsse lisanud riisipudingi. Koore puudumise on nad tasakaalustanud suhkruga. Tavapäraselt kreemine puding maitseb siin nagu veega keedetud suhkur natukese riisiga. Lõunat sõime taas Paradiisi Riffis. #06:28 07.03.2020 kanalilt minu asjad

06.03.2020

Igav liiv ja tühi väli. Mister Hilton.

Päev algas tavapäraselt - hommikusöögi järel liikusime peabasseini äärde, kus kell 10 keerati bassid põhja ning tehti kiire tantsutrenn. Peale seda käisid treenerid ringi ning tegid reklaami oma iga hetk algavale venitamisele. #17:36 06.03.2020 kanalilt minu asjad

Igav liiv ja tühi väli. Itaalia gurmee.

Hommik ja ennelõuna möödus sööklas, basseini ääres, meres ning uuesti sööklas. Pealelõunal läks elu oluliselt põnevamaks. Olime otsustanud linna minna. Naama keskus asub umbes 7km kaugusel ning turistile on kõige lihtsam viis sinna saada taksoga. #06:21 06.03.2020 kanalilt minu asjad

05.03.2020

Igav liiv ja tühi väli. Upgrade.

Ma plaanisin alustada hommikusöögist, sest mis saab olla olulisem asi kodumaaga jagada kui gurmeekogemus, isegi kui see pole suurem asi maitseelamus, aga paraku tuleb alustada hoopis elulisema probleemiga. Milleks on keeleoskus. Või siis selle puudumine. #09:57 05.03.2020 kanalilt minu asjad

04.03.2020

Igav liiv ja tühi väli. Kuidas me ilma loata rannas käisime.

Hommikul kella kaheksa paiku olime valmis sööma Egiptuse köögi paremaid palu ning araabiamaade teada-tuntud imelist kohvi. Euroopa turistile sobivalt olid letid varustatud ka teraviljaga - egiptusepärane piimasupp nisuteradega ning kaerahelbepuder. #15:54 04.03.2020 kanalilt minu asjad

Igav liiv ja tühi väli. Egiptuse efektiivsus.

Elevus algas juba Tallinnas, kui avastasin, et mu kauaotsitud lõhn on Non-Schengeni alas poole hinnaga. Kuna tagasitulles ma seda sellise hinnaga sealt osta ei saaks, siis tuli lõhn minuga Egiptusesse kaasa. #06:39 04.03.2020 kanalilt minu asjad

29.02.2020

Live the Rhythm of Riga. Kuidas me Lidlis ei käinud.

Juba eile õhtust saadik ootasin hommikusööki, sest mul oli meeles kui hea see kaerahelbepuder oli. Ning hommikusöögibuffeedes on harva midagi sellist, mis mulle maitseb ning mis samal ajal poleks croissant, pannkook või midagi muud maitsvat, aga ebatervislikku. #08:34 29.02.2020 kanalilt minu asjad

26.02.2020

Live the Rhythm of Riga. Kuidas me Mustpeade maja otsisime.

Hommikut alustasime hommikusöögiga. Ootused olid kõrged, aga selgus, et peale kaerahelbepudru minu maitsele suurt midagi ei olnud. Selle eest oli puder väga hea :DKuna eile Buržujasse saada ei õnnestunud, hakkasin täna kohe hommikul sinna helistama, et õhtuks kindlalt laud saada. #21:23 26.02.2020 kanalilt minu asjad

Live the Rhythm of Riga. Kuidas ma Scottile Pärnu randa tutvustasin.

Plaan oli meil valmis, nagu alati - teadsime, kust avanevad parimad vaated Riia linnale ning kus me sööme. Kõik muu kujuneb töö käigus. Laupäeval kell 11 tõstsime kotid autosse ning võtsime suuna Pärnule. #20:28 26.02.2020 kanalilt minu asjad

24.02.2020

Lõõgastus Laulasmaa moodi

Reedel sai meil kaks aastat abielus oldud ning paberpulma tähistamiseks sobivat seda kõige paremini seda kirjalikult väljendada ehk näiteks kirjutada oma abikaasale armastuskiri. #19:27 24.02.2020 kanalilt minu asjad

31.01.2020

Head uut aastat!

Meie aastavahetuse söögilaual oli:1. šampusetrühvlid ja šampus2. heeringa tar-tar rukkileival3. lõhe-toorjuusturullid4. grillitud paprika ja kitsejuustu rullid5. juustune küüslauguleib6. rebitud sealihaga taco7. sidruniruudud8. juustud salaamiga9. Scotti küpsetatud sai munaga ülepraetult. #21:03 31.01.2020 kanalilt minu asjad

Go Blue. Jõulud.

#20:56 31.01.2020 kanalilt minu asjad

Go Blue. Loomaaed kodulinnas

Kuna üks orav ütleb rohkem kui tuhat sõna, siis siinkohal väike ülevaade kohalikust faunast. #20:47 31.01.2020 kanalilt minu asjad

Go Blue. Go Green.

Meie esimene kuusk. Charlie Browni kuusk, nagu Scott ütles. Ja oli väga pettunud kui ma paar kuiva oksa alt ära lõikasin, sest kohe olevat kuusk palju vähem Charlie Brown. Ma pidin lausa guugeldama, Charlie Brown tundus, et sai omale lubada vaid ühte eriti haledat kuuseoksa. Ühe ehtega. #20:25 31.01.2020 kanalilt minu asjad

Go Blue. Detroit

Nädalavahetusel käisime veel korra ka Detroidis, mu kõigi aegade lemmikus hommikusöögikohas. #20:08 31.01.2020 kanalilt minu asjad